piątek, 13 listopada 2015

Porównanie suchych szamponów

Niecodziennie ale jednak każdemu zdarza się, że w natłoku obowiązków sięgamy po szybszą alternatywę aniżeli mycie włosów. Producenci wysłali na rynek pomocne kosmetyki. Chcę podzielic się moim spostrzeżeniem co do ich trafności. W poście tym poruszę temat szuchych szamponów i postaram się dokonac ich porownania.

Garnier Ultra Deux
Od dawna jestem fanką zarówno szamponów jak i odżywek do włosów z tej serii, postanowiłam sprawdzic również ten produkt. Nie wiem czy jest on także dostępny w Polsce. Tutaj można stac się posiadaczem wybranaje przez siebie wersjii zapachowej, dla mnie to cytryna. Jak zapewnia producent prezentowany szuchy szampon ma byc produktem naturalnym.








Jestem w trakcie ciągłego testowania ale mogę już wyciągnąc takie wnioski.
Zalety:
* zapach (jeden z moich ulubionych, odswieżających),
* cena (kupiony na promocji za niecałe 3 euro).
Wady:
* pozostawia biały osad, niemożliwy do wyczesania,
* nie daje zauważalnego efektu, włosy są w takim stanie jak przed użyciem, 
* pojemnośc (jedynie 150 ml).
Zdecydowanie nigdy więcej nie zakupię, 


Batiste
Nie rozumiałam fenomentu tego produktu, który pojawiał się na różnych porlatach kosmetycznych. Wprowadzeniu tego suchego szamponu w sieci drogerii Rossmann. Przetestowanie na własnej skórze głowy dało potwiedzenie, że szampon ten jest najlepszym dostępnym na rynku produktem tego typu. Moja wersja posiadała naturalny zapach. 




Zalety:
* włosy po użyciu są odświeżone,
* zapach utrzymuje się bardzo długo na włosach,
* cena adektwatna do pojemności,
* produkt jest wydajny (wystarcza na bardzo długo).
Wady:
* lepsze efekty zauważalne są po zastosowaniu produktu przed spaniem, rano sebum zostaje całkowicie pochłonięte.
Rozważam zakup następnego opakowania o innej wersji zapachowej. 

Na opakowania obu produktów zawarte są informacje co do sposobu stosowania. 
Polecam jeśli ktoś zastanawia się nad tym czy warto, jest to doskonały pomysł na ułatwienie kobiecego życia;)




2 komentarze:

  1. Mam Batiste w wersji XXL Volume i sprawdza się na większe wyjścia. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bedzie dostępna na francuskim rynku z przyjemnością powróce do tej marki i wypróbuje zgodnie z poleceniem. Pozdrawiam;)

      Usuń