poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Lakiery firmy ESSIE

Witajcie;)
Lakiery o których słychać wszędzie gdyż zachwyt blogowiczów można zauważyć na bardzo wielku forach internetowych. Czy nie są to jednie zwykłe lakiery? Czy opinie krążące po sieci są prawdzie? Takie pytnia nurtowały mnie i musiałam ulec pokusie zakupu. Dziś sama należę do grupy zwolenników i posiadaczy lakierów firmy ESSIE.
Oto moja kolecja:




* spin the battle

* a cut above
(służy jedynie jako dodatkowa warstwa dająca efekt syrenki )


* fierce, no fear

* after school boy blazer

Zalety:
- cena ok 23 zł za opakowanie, tutaj zapłaciłam 3,99 euro,
- utrzymuje się od kilku do nawet kilkunastu dni,
- jedna warstwa lakieru daje zadawalający efekt (trwalszy uzyskuje się dzięki dodatkowej warstwie)
Wady:
nie zauważam żadnych  minusów, które mogłyby zniechęcić mnie do zakupu kolejnego opokowania aby przetestować nowy kolor;)

Jakie jest Wasze zdanie na temat lakierów produkowanych przez tą firmę? 
Pozdrawiam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz